fredag 22. juni 2012

En genistrek...


Hva er vel mer koselig enn tente stearinlys på terassen? 
Jeg simpelthen elsker tente lys, meeeeeen... har det sjelden inne på sommestid og så godt som aaaaldri ute. 
Så da var lykken stor da jeg oppdaget en genistrek av en lykt fra Clas Ohlson.
Jeg bestemte meg derfor for å slå et slag for solcelle-belysnig.

Solcelle-lamper til hagen med "blått" lys har vi nok alle fått med oss, (de kommer aldri inn i min hage, grøss) men heldigvis har produsentene fått nye ideer. 
Kubbelys med led er også å få kjøpt nå, disse jeg har ute kommer også fra Clas Ohlson, og går på når det blir mørkt. Jeg har hatt sånne led-kubbelys en stund, men de prisene som har vært på de, har gjort at jeg ikke har investert i fler. Men nå er de endelig i litt rimeligere varianter.
Latskapen lenge leve :)
Helt enkelt genialt!

Med overhengende fare for at dette kan virke som reklame legger jeg det ut likevel, jeg reklamerer ikke for noen.
Her er da den fine runde solcelle-lykta, bak ser vi kubbelyset.



jeg er overbevist <3


En litt større variant av den samme, sikkert 45 cm høy, knallfin og av plast, som sikkert aldri blir stygg.

Her har vi kubbelysene, de gløder så lekkert 


For noen år siden tok jeg dette bildet, disse spotene er også solcelle (fra Ikea)
Har også solcelle spoter ved dammen min, litt mørkt bilde det her men. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar