torsdag 2. september 2010

Kreative puter!

Hvit linpute med trykk 400,-
I sommer har jeg sydd en hel del puter, og også noen andre ting, her skal du få se noen av dem som jeg har laget til meg selv, NB: disse putene kan jeg sy på bestilling hvis noen ønsker å kjøpe de, kan også sy hvis man har noen spesielle ønsker, bildene som er på noen av dem lager jeg selv så de kan også være av f.eks barna dine.
Hvis du ønsker en litt spesiell pute så ikke nøl med å ta kontakt med meg ellers kan du jo bare kikke på dem og ta litt inspirasjon til å lage dine egne puter om du vil:) 
Puter i blått, Hvit og blåblomstrete med knyting øverst 350,-
Pute i myk bomull, med skrift 300,-
Duk, 50x50 med blondekant 130,-

Pute i lin, med tekst og madonnabilde, knyting bak 400,-
Pute med flere stofftyper og blonder 35x50 knyting bak 500,-
Rund pute ca 40 cm i diameter med trykk 350,-

2 kommentarer:

  1. Fantastisk:) Du skal ikke se bort i fra at jeg kjøper et par av deg:))))
    En ide....hva med vesker med bilder/trykk av familie:)

    SvarSlett
  2. Ja det er ingen dum ide Elin, kanskje jeg burde tenke litt på det.

    SvarSlett